Nyårsdagen.

Gårdagen blev lyckad, hade riktigt roligt faktiskt.. en snabb resumé av vad som hände blir det, jag är trött! Kom inte i säng förrän runt 5 imorse ( sensation, jag vet ) och vaknade nu vid 12.. är för seg vill jag lova. Det blir soffan och mys idag.. trots att man inte dricker kan man bli sliten, believe me, det tar på krafterna att fira nyår,haha. Vi åkte iallafall hem till Nici & Henke vid 17-18 tiden, åt middag som bestod utav kyckling i grönmögelost m.m, supergott kan jag tillägga.. snackade en massa skit, åt lite till - denna gången banana splitt, därefter korkades det upp lite vin,öl - you name it. Jag hade en alkoholfri öl som jag höll mig till, sedan blev det cola - funkar alltid. Vi spelade poker och hade allmänt trevligt.. senare, mycket senare åkte vi hem till Björn som hade lite firande hemma hos sig, stannade där ett par timmar för att senare fortsätta hemåt - minns inte riktigt vad klockan var, men det var seent, vi degade i soffan lite och mös..jag var spiknykter ( åh fan ) och Kent hade knappt druckit nåt, inte något värt att nämna iallafall..så man var rätt seg i huvudet..sen var det godnatt vid 5-tiden - somnade rätt snabbt och har sovit som en gris. Lite foton kommer om en stund.. måste äta frukost först känner jag.. hoppas att ni alla hade en bra nyår allesammans? Hur ni än firade.. och god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0