Mysdag.

Grått och regnigt ute är det idag - perfekt ursäkt till att göra ingenting enligt mig.Och det är precis vad jag har gjort, detta är nog den första dagen i världshistorien, nej där överdrev jag - men första gången på väldigt länge som jag inte har gjort något "städaktigt " eller maniskt alls,hah! Har latat mig till max, vaknade runt 9, traskade ut en runda med Tasha.. upp och åt god frukost - la mig tillrätta och läste en massa i min bok. När jag pillat med detta en stund la jag mig tillrätta i soffan med chips,choklad, fruktsoda och satte på Mamma Mia, tillhör ( - de ) den gruppen som ännu inte sett den omtalade filmen. Den var söt och rätt underhållande, perfekt  "ligga - i - soffan - för - det -regnar - ute - film" .. spenderade sedan 1 ½ timme i telefonen med Rebecca, det var verkligen såpass såg jag på displayen när vi avslutade,hah. Märkligt att man kan ha så mycket att prata om varje dag. Nu har jag precis duschat och haft mig.. sitter i myskläder och en handduk på huvudet.. ska ut en snabbis med vovven och sen förbereda lite maud till senare tänkte jag! Mysig dag, as i said - perfekt väder att inte göra ett skit i, jag har verkligen tagit det lugnt och latat mig, skönt var det! Men, nu ska jag röra lite på fläsket.. vi är ju förresten klara med barnvagnsbeslutet, det blev en duovagn - alltså en sån man kan göra om till sittvagn sen när den tiden är kommen. Först diskuterade vi att köpa en begagnad vagn utav Kents arbetskamrat, dem hade nämligen knappt använt den, men neeeeej.. vi ville ha en ny, hihi. Så den är beställd och klar, nu väntar vi bara på att få den levererad då färgen var tillfälligt slut, i slutet av Januari får vi den :)   Lovade Rebecca att slänga in en bild på den, så här är lillemans vagn :




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad fin den är =9

2009-01-13 @ 16:19:38
Postat av: Elin

Vad kul med vagn beställd! Det är ju inte långt kvar alls.

Hihi, jag läste "sen förbereda lite maud till senare tänkte jag" och tänkte vilken konstig mening och vem är Maud? Jag är ju INTE helt van vid skånespråk. Haha!

Kram

2009-01-13 @ 19:44:01
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Jasas

TOKFIN VAGN! Den kommer han att trivas i :D

2009-01-13 @ 21:45:01
URL: http://jasas.se
Postat av: Milo

Håller med dej , min dag spenderades på samma sätt som din ;) ...

Jättefin vagn ju , lilleman kommer åka som en prins ;) , vad är det för märke på den känner inte igen den.

2009-01-14 @ 08:37:32
URL: http://piixie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0