Lördag.

Tadaaa..vaknade för en liten stund sedan, känner mig utvilad idag också - sovit skönt inatt, eller ja - natt och natt, vi somnade väl runt 2-3 och sen dess har jag sovit gott, med undantag att jag fått gå upp och kissa ett par gånger. Men det är ju ren rutin numera tycker jag, så man sover ju mer eller mindre fortfarande inne på dass - allting sker liksom per automatik tycker jag. Kent sover fortfarande, Tasha likaså.. hon snarkar för kung och fosterland i sin bädd. Jag ska strax få på mig lite ( mer ) kläder och traska till ICA, hämta mitt paket från mamma.. är alldelles för nyfiken för att kunna vänta, haha. Sen blir det frukost och lite film eller så, ikväll ska vi, som nämnt i tidigare inlägg, ut och äta.. så det blir nog rätt lugnt innan dess. Jaja,ska avrunda detta nu, uppdaterar mer senare skulle jag tro, tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Milo

Hahaha , kan inte sluta skratta åt detta med att de nattliga toabesöken är rutin numer och du sover i princip fortfarande , minns det alltså! :D

2009-01-24 @ 09:24:22
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Jasas.se

Gud vad nyfiken jag blev på vad paketet innehåller!!!! Det får du allt ta och berätta snart :)

2009-01-24 @ 11:54:02
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0