Just another manic monday.

Jesus, vad seg jag är idag! Vaknade till liv för en halvtimma sen ungefär - var vaken en liten, liten stund vid halv sju innan Kent stack till jobb, han blev hämtad av Martin idag så det blev lite sovmorgon. Sen slocknade jag nog i samma stund som han låste dörren och jag har sovit som en gris kan jag lova.. känner mig helt lealös,haha.  Tasha har förresten ändrat sig totalt, ikväll / inatt tog Kent foto när hon somnat i vår soffa, tillsammans med lammet ( ! ) .. hon låg med honom i famnen och sov så djupt, så djupt.. hon ligger fortfarande kvar med den i famnen, någon har fått en ny bästis, eller en låtsasbebis? Hah.. hon gick loss fullständigt igår när hon fick den, men så är hon.. hon älskar att leka och förstöra, hon gör det dock aldrig med något utan att vi först sagt att det är "hennes" eller att det är "okej".. tack och lov.  Men det ser så sött ut..ska slänga in en bild så får ni se, så mesig man är - men det är faktiskt rätt så fascinerande, hur djur kan fästa sig så vid en sak. Hon har slickat den ren 111 gånger, klappat på den ( så bra nu en hund kan klappa ) och nu sovit med den hela natten..  lille tulla.

Iallafall, nu skenade det iväg med hundsnack rätt rejält här känner jag.. har suttit och funderat över vad jag ska hitta på idag? Känner inte för ett skit egentligen, är totalseg, men något måste jag göra.. kanske en snabb runda till stan. Eller  ÖB.. har en del hushållsgrejer vi behöver få hem, och eftersom det ligger så nära så vad fan.. jaja, intresse va? Ska i vilket fall som helst iväg och posta ett par byxor jag köpte igår, till Jennifer ( lillasyster ) och så får jag väl se vad jag känner för, hoho.. NU ska jag iallafall äta frukost, - tjingeling!


Här är då hela kalaset ; börjar i bädden med massakern, sedan resultatet - därefter mysandet i soffan ;)



Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Hon är inte skendräktig? För då brukar dem hålla på sådär med en favorit, så att säga. Ska hon löpa snart kanske?

2009-01-26 @ 11:28:44
URL: http://jasas.se
Postat av: Milo

Åhh så underbar bild ;) ..



Ser verkligen ut som hon tar lammet för sin lilla bebis , trots "tortyr attacken " :P

2009-01-26 @ 20:28:19
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Carola

Åh vilken rolig hund ni har!! HAHA!!

2009-01-29 @ 07:45:57
URL: http://carolalola.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0