Hemkommen.

Godmiddag, goddagens.. eller vad man nu säger denna tiden på dagen? Jag är precis hemkommen, har varit iväg på lite ärenden.. var på banken osv, sen tog jag en runda i stan - var inne på Cervera och kikade då jag har ett presentkort där, hittade lite smått och gott som jag kanske köper framöver. Hur som helst, så kollade jag på deras kastruller, inte för att vi varken behöver eller vill ha någon kastrull, bara för att glo liksom.. jag höll på att smälla av! Dem hade en vanlig jävla kastrull, säkert gjord utav guld eller något liknande - den kostade alltså 1349 svenska kronor! Den var inte ens stor, inte fin, inget märkvärdigt alls.. jag skiter i om den är gjord utav diamanter eller utav påven själv, jag hade aldrig, aldrig betalat så mycket för en sketen kastrull. Fy fan rent ut sagt.. handlade lite på vägen hem, ska baka matbröd imorgon tänkte jag, gott med nybakat till frukost.. och så kanske något annat, hoho. Och äntligen är det fredag, då har man Kent hemma ett par dagar nu, mysigt värre.. Nej, nu ska jag läsa lite bloggar som jag inte hunnit med alls idag och sen ska jag sätta på en film och slappa med mig själv. And by the way, pajen var snuskigt god!

Kommentarer
Postat av: jennifer

men så trevligt då ;) haha, vem fan köper en kastrull för så mycket? kan man lika gärna köpa typ minst 10 st för samma pris :S knasigt värre, kul att du kan äta då! själv ligger man hemma med halsfluss, igen!

2009-01-10 @ 00:44:19
Postat av: Jasas

Fy fan vad hutlöst pris för en jävla kastrull! Folk som slänger ut sina pengar på det måste ju nästan påpeka det för sina gäster för att folk ens ska veta, hahah.

2009-01-10 @ 08:05:24
URL: http://jasas.se
Postat av: Milo

Billigt och bra :D !

2009-01-10 @ 08:50:55
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Carola

HEHE.. nä du.. det va gaaaalet dyrt hörrö!!!

Duktig du är som bakar matbörd.. önskar att jag oxå va så duktig.. kram o trevlig helg!

2009-01-10 @ 11:12:02
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0