Helg!

Äntligen är det helg - vilket innebär att min älskling är ledig, wunderbaum! Vi har segat oss igenom dem timmar som hunnit gå utav denna dagen, vi traskade ut en sväng med vovven.. handlade nybakat bröd och ägg. Hem och åt good frukost, degade i soffan..vilket vi fortfarande gör, med täcke och allt. Men iallafall, för att gör en kort historia ännu kortare så tackar jag ( förmodligen ) för mig för idag, skulle bara skicka iväg ett snabbt mail och tänkte att jag kunde uppdatera en snabbis så folk inte tror jag föder eller så,haha. Men nu ska jag hålla helg med min babe! Får se vad dagen/helgen har att erbjuda..Ha en trevlig helg allesammans.. tjingeling for now.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Blir nervös när du inte uppdaterar :P

2009-02-02 @ 08:19:07
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0