Full rulle.

Phu, sicken dag, sicken dag.. vi har haft fullt upp mestadels utav den tycker jag, stack hemifrån vid 12-tidne och kom hem vid 18 ungefär. Vi åkte först till stan och shoppade lite, ( eller mycket, haha ) bl.a lite kläder till lilleman, men nu får det kanske vara bra för vi har massor, sedan lite böcker, övriga kläder osv osv.. senare bar det iväg till Mobilia där vi fortsatte handlandet för att därefter sticka och köpa en ny byrå, äntligen. Har letat efter en bra ett tag och nu hittade vi en super, stor och bra med plats.. dt slank väen med lite nya kuddar och ännu ett överkast, hah! Vi bokade även en ny datorstol, den fanns inte på lager idag, men vi kunde förmodligen hämta den på tisdag, också en absolut nödvändighet - slipper man få ryggskott mer eller mindre. Handlade även lite grejer till hunden, grisöron och en leksak som bestod av ett gosedjur ( ett lamm ) som hon nu har totalmassakerat, hon har har haft fullt upp ett bra tag nu med att frigöra honom från både ögon, öron och lemmar. Väl hemma monterade Kent ihop byrån och jag fixade en pastasallad som smakade underbart kan jag tillägga.. nu har vi precis kollat på en film och ännu en blir det skulle jag tro. Bah, är helt slut i kroppen.. men det har varit en jättemysig och rolig dag :)  nu ska jag slänga mig i soffan igen, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Milo

Ohh shopping ;P.. låter som ni haft en bra dag !



Haha som jag skratta åt lammet, stackars lilla lamm :/ .. LOL

2009-01-25 @ 20:37:58
URL: http://piixie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0