Fredagen.

Hej och hå! Det blev att jag stack iväg under dagen ändå, tog bussen till stan vid 12, fixade lite ärenden på banken och gick en runda.. på vägen hem hämtade jag ett paket som mamma skickat, med massa bebiskläder i  :)  .. men tydligen var det ett paket till som jag missat att hämta ( får sms-avisering ) så det ska jag hämta ut imorgon.Vi fick en massa fina kläder till lilleman iallafall! Var hemma igen vid 14.3o och strax därefter kom Kent hem, trevligt att ha honom hemma lite tidigare nu innan helgen.. vi gjorde kycklingsallad och kollade på film, nu blir det snart lite film igen - ut en runda med vovven bara. Imorgon ska vi ut och äta, har bokat bord till 19.. ska bli så mysigt. Jag har förresten bytt mobilnummer, eller nja - inte än, jag har ett nytt SIMkort, ska bara spara dem nummer jag vill ha och sen får ni ( som ska ha det ) mitt nya.. förmodligen imorgon. Onödig info, men i brist på annat att säga så,haha.. nu ska jag avrunda här, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Milo

Jag vill gärna ha ditt nya nr =)

2009-01-23 @ 21:03:12
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Jasas.se

Vad snällt av din mamma!! Också ett paket till, wiih!



Vi ska också ut och äta ikväll :) Ska bli mys, var typ 100 år sedan.

2009-01-24 @ 11:55:07
URL: http://jasas.se
Postat av: Rebecca

Ditt nummer är det ända jag kan utantill WHY WHY

2009-01-24 @ 13:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0