Förkyld..

Ja, som rubriken lyder så kan ni nog lista ut resten, jag är såklart förkyld, dock inget dramatiskt - bara näsan som är snorig och jag nyser med jämna mellanrum, har lite rethosta. Men det går ändå, mår bra överlag så det är lugna puckar.. än så länge iallafall, bättre att det kommer nu istället för precis efter lilleman är född - vore ju en höjdare. Nåväl, vaknade relativt tidigt idag, steg upp och pulade lite smått här hemma.. käkade frukost, duschade och fixade mig, ut med vovven ett par vändor därimellan också, sedan tog jag bussen till stan för att träffa Petra! Vi tittade runt lite, shoppade så smått och käkade, ett nöje - as always  =)  Nu är jag hemkommen, har precis varit ute och lekt lite med Tasha och grannhunden ( och dennes ägare ) , vilket resulterade i att jag nu har en hund som sover tungt i hallen, haha. Nu ska jag snoka runt lite här och sedan invänta min älskling som förmodligen dyker upp inom en timme, inget jobba över idag inte - thank you very much. Hade tänkt färga håret, men vem orkar? Inte jag.. inte idag, kanske imorgon. Who knows? Har iallafall haft en väldigt trevlig dag, men nu ska jag snyta mig och läsa bloggar, tjingeling gott folk!

Kommentarer
Postat av: Linda

Utmanad, läs min blogg.

2009-01-29 @ 15:45:04
URL: http://pazur.blogg.se/
Postat av: sofie

i will!

garanterat! ;)

får ju finbesök...hihi!

2009-01-30 @ 09:37:10
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0