Barnmorskan.

Godmiddag allesammans! Här sitter jag, fullt påklädd och har varit vaken sedan 6.3o ungefär.. vi har nämligen varit hos barnmorskan tidigt imorse, lite kontroller och snack.. allt såg som vanligt finfint ut. Lillemans hjärta slår bra, han har redan fixerat sig och mina värden var perfekta ännu.. himla skön känsla när allting står rätt till, som det ska dvs. Efter Mvc - besöket gick vi inom konditoriet o köpte färskt bröd, sedan traskade vi hemåt och åt <-- det kunde nog ingen lista ut,hah. Nu är Kent på väg till Helsingborg med Martin,kommer hem lite senare idag.. jag har en del samtal jag behöver ringa, bl.a föräkringskassan, tjohoo liksom.. "du har nummer 167 i kön"  ungefär. Njaej, dem flesta gånger jag ring så har jag haft tur och kommit fram rätt snabbt, men man vet aldrig.. början på nytt år och alla ska väl ringa. Fick lite papper från barnmorskan jag ska kolla igenom också, den ska jag vila.. trött som fan, hihi.. segare än segast, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: sofie

va gött att allt är precis som det ska! =)

2009-01-05 @ 11:01:56
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Milo

Goooodi to hear ;) ..

Men nu är det snart dax, kan inte fatta !

Josefin ska bli mommy :P:P .. Hur underbart är inte det? :)

2009-01-05 @ 11:48:09
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Rebecca

jag var nummer 236 i kön när jag ringde FK i morse.....

2009-01-05 @ 12:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0