Äntligen!

Nu är våra fönster äntligen putsade! Men inte utav oss, utan av vår granne som är fönsterputsare, ihh.. så dem är snuskigt rena vill jag lova. Han tog alla fönster i lägenheten, åh - jag är helt överlycklig! Över ett par jävla fönster liksom, haha.. det var rätt komiskt, jag och Kent skulle fixa det själva - vi var i full gång och stod med vardagsrumsfönstrena öppna och putsade ena utsidan. Samtidigt var vår danske granne ( fönsterputsaren ) ute med sin hund och så hör vi hur han ropar ( vi bor på 3:e våningen ) , kan ju tillägga att han småskrattade lite.( och säkert tyckte vi var mer än rubbade ) Han och Kent börjar babbla om fönsterputsningen..

Sedan snackar dem en stund, hör inte riktigt vad dem sa för telefonen ringer, när jag lägger på hör jag :

Grannen : ( skrattar lite ) vad fan, ge mig 2 minuter så kommer jag upp och fixar det åt er, jag tar med öl.
Kent : Åh, okej! ( liiite glad såklart )

Jag blev asglad då jag vet att han är fönsterputsare och gör detta dagligen, ett par minuter går och så kommer han upp, fullt utrustad med sina fönsterputsgrejer.. Och nu är dem som sagt putsade, det är så fint, så fint !  I LOVE IT... tänk så glad man kan bli, för putsade och rena fönster.. detta gjorde min dag, hihi. Tackar Lars!

Kommentarer
Postat av: Milo

Vad skönt ..lyllos er ;)

vad står nu näst på din "städmani lista" :D





2009-01-11 @ 17:56:44
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Jasas

Kan du inte skicka hem han till oss också? :P

2009-01-11 @ 22:15:46
URL: http://jasas.se
Postat av: Anonym

åh! kan du inte skicka hem honom till mej oxå? kan bjussa på öl...hahaha!

2009-01-11 @ 22:33:00
Postat av: Rebecca

Ville bara göra dig uppmärksammad på att jag ska JOBBA idag =(

2009-01-12 @ 06:29:58
Postat av: Malin

Tack för din fina kommentar!

Ja de är fina hop :D Fast två fina bilder av 300 är rätt illa :P

2009-01-12 @ 13:56:25
URL: http://moolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0