Ajajajaj.

Först och främst, TACK för alla fina kommentarer ni lämnar - det är jättekul att läsa och jag blir superglad! Nå, ny vecka idag, måndag - och det älskar väl alla? Mja, kvittar ju mig mer eller mindre då jag är ledig var dag, men trist att Kents lediga helg är slut och han börjar jobba igen - men that´s life! Igår tog vi det så lugnt, så lugnt, han piggnade till mer och mer under dagen, men vi bäddade ändå ner oss med täcke och kuddar i soffan - åt pizza och kollade på typ 111 ( inte riktigt, men ni förstår överdriften ) filmer, myspys.

Det enda mörka moln på denna himmel var att jag en stund under kvällen hade så ont i ryggen att jag fan ta mig inte visst var jag skulle bli av, trodde jag skulle gå sönder - bokstavligt talat.  Det kommer ju så smått nu, men jag misstänker att den egentliga boven i dramat var lördagskvällen, jag är inte van att sitta upp så länge alls utan att pausa ryggen emellanåt - antingen via att ligga ner eller promenera lite, nu satt vi ändå ner i drygt 6 timmar. Det kändes redan under kvällen att svanken tog lite stryk, men inget allvarligt, men det var skönt att röra på sig sen.. men igår, fy fan! Vissa dagar gör det bara för ont.. Kent masserade mig dock ganska länge och det släppte så smått efter ett tag, brukar göra det då. Men det blir inga långa datapass här inte, för det är inte alltför bekvämt det heller känner jag...

Annars ska jag ta det lugnt idag, är jättetrött och fortfarande matt i ryggen.. så jag ska väl försöka mig på det där som kallas " vila " . Ha en bra dag allesammans.. tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Milo

Uschh låter inte alls bra det med din rygg men du får trösta dig med att det snart är över :)

2009-01-19 @ 22:49:54
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Carola

Åhh jag minns att när jag väntade Lina så hade jag grymt ont i ryggen på kvällarna.. varje kväll kändes det som att jag skulle gå av på mitten.. hua! Men snart är det över för din del o ni har er prins hos er!! Wiiie!! :)

2009-01-20 @ 07:39:39
URL: http://carolalola.bloggspace.se
Postat av: Jasas

Kent verkar så bra som tar hand om dig - det är du ju lätt värd, i alla lägen!



Hoppas, hoppas att det onda i ryggen släppt helt nu!

2009-01-20 @ 11:22:49
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0