3 veckor kvar, wow.

Jaha, den 30 Januari var det idag ja, så snabbt denna månaden gått, eller är det bara jag? Nåja, fredag idag och det innebär är det nu är endast 3 veckor kvar till beräknad förlossning, med andra ord 21 dagar.. om jag nu inte går en massa dagar över tiden, vi får la se! För övrigt är jag genomförkyld ( såklart ) .. täppt i näsan och har lite hosta, allmänt trött - men jag överlever trots allt, det är inte så illa som det varit dem andra gångerna åtminstone, so far. Jag har nästan precis vaknat, sov rätt illa inatt, vaknade flera gånger - var kissnödig, låg fel och hade sovit med öppen mun så jag var torr i munnen, herregud! Intressant för övrigt, jag vet - men så är det. Vi tog lite nya bilder igår kväll, ska slänga in en nu strax.. magen har sjunkit rejält, vilket är otroligt skönt, för numera mår jag inte illa och har sällan,mycket sällan svårt att andas - där finns ett stort och skönt mellanrum under brösten nu - tack! Nu ska jag fixa en kopp thé och kolla lite bloggar, sen blir det soffan och en film.. idag blir en vilodag, jag måste. Ha en bra dag allesammans, tjingeling!





Du är på dag 259 av 280. (92,5%).
Du är i vecka 37.
Du har gått 36 fulla veckor och 6 fulla dagar (v36+6).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånadaden)
Du är i trimester tre
Beräknat förlossningsdatum Fre 20 feb 2009
Du har 21 dagar kvar till förlossning.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Iiih så fin mage och den har verkligen sänkt sig, så häftigt :D 21 dagar är ju I N G E N T I N G, jag håller tummarna på att du slipper gå över iaf! Ha en trevlig helg, kram

2009-01-30 @ 10:24:13
URL: http://jasas.se
Postat av: Milo

Uschh du får ta och krya på dej nu och se till att bli av med den jäkla förkylningen :/ ..



Lika fin mage som vanligt, tänka sig att nu är det snart dax, helt otroligt så fort det gått.. haha tycker jag som åskådare iaf lol ..



sköt om dig och hälsa kent ;)

2009-01-30 @ 21:41:19
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Carola

Åhhh magen har sjunkigt nu!! wiiie!!

2009-02-01 @ 10:09:19
URL: http://carolalola.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0