1 månad kvar!

Jaha, idag är det den 20 Januari och med andra ord exakt 1 månad  tills lilleman är beräknad att titta ut - det har gått så snabbt, så snabbt så det är sanslöst. Var hos barnmorskan idag, 8.3o hade jag tid, så det var till att gå upp tidigt idag, gah - trodde fan att jag skulle dö på kuppen, är alltid trött på mornarna eftersom jag inte sover vidare bra på nätterna. Allting gick iallafall bra hos BM, mina värden var lika bra som alltid, lillemans hjärtljud var finfina och hon mätte och hade sig.. han var ju fixerad sist vi var där, och nu är han enligt barnmorskan, helt redo att titta ut ( gulp! ) här.. han ligger så bra till han kan och är som sagt, fit for fight. Hon sa att det behöver inte betyda att han kommer tidigare än 20/2, men möjligheten finns och är lite större än att han kommer senare.. iih, vi får väl se ur det blir. Vill bara att han ska komma nu, nu, nuuuuuuu! Nåväl, han kommer när han kommer, det är ju en sak som är säker.. fick blanketter nu angående BVC som vi ska fylla i, vi vet ju redan vilken vi vill ha så det ska vi fixa ikväll + lite annat.

Annars mår jag toppen, ryggen gör ju fortfarande ont, men det är värst på kvällarna.. dock har jag såna jävla sammandragningar till och från - värst är det när jag går, hade ett helvete imorse när jag skulle promenera till Mödravårdscentralen, fick stanna och pausa stup i kvarten, hih. Tur att jag är väl medveten om detta och trsakade hemifrån i god tid..Trött är man ju också, men det går - har all tid i världen att vila mig och ta det lugnt, så jag ska inte klaga alltför mycket. Har frostat av frysen nu på förmiddagen och rensat lite där, ska snart ut en runda med vovven och sen hem och baka lite kakor tänkte jag.. måste ju aktivera mig med något. ORKAR inte ligga i soffan halva dagen, det gjorde jag igår - så det får fan ta mig räcka. Lite nya bilder på min "lilla" mage kommer här, togs igår kväll..eller om det var i söndags kväll? Nåja ;



Såhär pigga är min lilla familj om kvällarna förresten, detta tog jag igår ungefär en timma efter Kent kommit hem från jobb, han och Tasha har slocknat totalt i soffan. Tyckte den var så charmig och söt ;)


Kommentarer
Postat av: sofie

naaw...vilken söt sovbild! =)

2009-01-20 @ 12:40:14
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Milo

Ahh låter toppen & skönt att allt var bra , ja nu är det bara att samla krafterna inför din förlossning ;)



Ja det med fixeringen är så surt minns jag för min del då alltså, innebär inte att det är så för alla, men miranda va fixerad i v.36 o hennes huvud va inte ens ruckbart och jag hade mkt sammandragning då med och min bm var ju positiva lotta och verkligen fick mig att tro att hon skulle ploppa ut närsom , men ändå ville hon inte ut förens 1 vecka efter bf, envisa unge! haha



Underbara Magbilder, as always ;)

Och bilden nedan , hur charmigt som helst =)

2009-01-20 @ 15:27:04
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: frida

gud så spännande att det är så kort tid kvar :)

2009-01-20 @ 19:28:39
URL: http://frudernmar.se
Postat av: Anna Stolt mamma till Naomi

fina mag bilder..jätte vackert..lycka till o hopps månaden passerar snabbt förstår att ni allra minst du längtar efter honom!

2009-01-21 @ 12:21:07
URL: http://bamse85.bloggagratis.se/
Postat av: Jasas.se

Så söt bild på dina fina :D



Ja men Mio kom ju 2.5 vecka för tidig så snart kan det faktiskt vara dags! DET känns fan skitmysigt. Jag längtar och tänker på dig / er! :D Fin din mage är <3

2009-01-22 @ 08:31:45
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0