Visst ja!

Javisst ja, den 5 februari är det ju idag, datumet då Kent tippade på att lilleman skulle titta ut - verkar som om han har fel dock, för det blir nog ingen unge idag - haha. Man kan ju alltid hoppas, men nej - oddsen är nog små. Nu är det iallafall "bara" 15 dagar kvar till beräknad födsel och jag är i vecka 37 + 5.. hoppas tiden går undan nu och att han kommer snart ! Här har dagen för övrigt gått undan, jag har städat och haft mig ( what a surprise ) .. fixade om lite i köket, rensade garderoben återigen, städade undan lite på balkongen osv osv. Har även hunnit med att handla, gått långpromenad med vovven och tvätta några maskiner i tvättstugan - ska snart ut med monstret här igen trots att hon vilar så sött just nu. But i have to, sen ska det dammsugas och fortsättas med tvätt. Innan jag avslutar kommer en ny magbild som Kent tog igår kväll ;



Kommentarer
Postat av: frida

wow så häftigt att det snart är dags...tiden går så fort! :)

2009-02-05 @ 13:41:01
URL: http://frudernmar.se
Postat av: Jasas

Så fin mage men jag tycker allt att han kan titta ut snart för jag är så nyfiken :D

2009-02-05 @ 14:00:11
URL: http://jasas.se
Postat av: Milo

städtant ! haha :)

Hoppas din dag varit bra ? du har ju haft & göra läser jag ,haha!

Ihh snart så kommer han guud undrar vem som ska föda haha Nää men fan va skoj för er , det är den finaste gåvan man kan få :)



Sköt om dej !

2009-02-05 @ 21:34:44
URL: http://piixie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0