Uppdatering.

Hihi, här finns inget att bli nervös över ( Hanna ) , han har ( tyvärr kan man kanske säga ) inte tittat ut än. Jag har bara inte suttit vid datan något knappt denna helgen, varken haft ork eller lust och har tappat bloggkänslan lite.. men jag ska försöka mig på en uppdatering ändå, om än tråkig. Vi har haft en lugn och skön helg, jag har varit - och är fortfarande lite, förkyld - så vi har myst rätt mycket här hemma med undantag för vissa rundor ute. Igår fick vi besök, utav Kents moster och kusin - jättetrevligt var det, fikade och pratade bort några timmar den söndagen. Annars är det bara bra, är som sagt fortfarande lite förkyld, täppt i näsan och trött.. har haft en hel del förvärkar/sammandragningar i helgen, det har blivit en massa vila. Jag ska se om jag orkar färga mitt hår idag, känner mig helt orkeslös för tillfället - har visserligen inte kommit igång ordentligt, så förhoppningsvis beror det på det. Annars blir det lugnt, har lite smått att pilla med, men inget avancerat.. ska lulla runt här hemma i min egen takt fram tills älskling kommer hem - jeeeij !

Ska nog ta en promenad med vovven lite senare, det är fint väder idag och rätt frisk luft.. bla bla, tantvarning. ÅH, jag vill bara att han ska komma nu! Vi sa det igår, att nu går man mer eller mindre bara och väntar dag ut och dag in.. kanske idag, kanske idag... men icke någon bebis än. Vi längtar båda så mycket efter vår lille pojke, helt otroligt här det.. vill bara ha honom här hos oss. Lille tulle.. men man får ge sig till tåls, han kommer när han kommer, hoppas dock att Kent har rätt och han kommer lite tidigare, jag tippar ju på tvärtom - kommer säkerligen gå över en massa dagar, bara för sakens skull. Hoho, njaej.. men nu är det iallafall bara 18 dagar kvar så nedräkning pågår rejält här hemma kan ni tro, så vare sig han kommer innan eller efter BF så är han snart här hos oss  :o)  vår prins! Som vi längtar efter dig..

Men nu ska jag avrunda här, det skenar alltid iväg alltför mycket och jag skulle säkerligen kunna skriva ett miltals inlägg om vår efterlängtade son och allting runtomkring detta. Men det är nog rätt uppenbart, det vet ju alla som en gång varit gravida - och resten kan ju mer än väl tänka sig.  Jaa... ha en bra dag allihopa, nu ska jag fixa lite att äta här och sen får vi se vad jag hittar på - känner lite energi komma nu,sakta men säkert - tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0