Trööt,tröttare,tröttast.


Allting gick bra hos barnmorskan idag, i vanlig ordning med andra ord.. blodprov,urinprov + blodtrycket var fint och vi fick höra lillemans hjärta slå ännu en gång och det var perfecto. Pratade en liten stund med barnmorskan och hennes "bredvidgångare" som hon hade med idag - en läkarstuderande som var jättego. Tog en promenad efteråt och Kent "dumpade" av mig utanför affären och stack vidare till jobb.. jag handlade lite grejer till att göra lasagne ikväll och sen traskade jag hemåt. Blir inget baka idag kan jag säga, är trött som fan och ska bara slänga mig i soffan igen och göra ingenting. Orkar inte ens dammsuga, och är det illa, haha - dammsugaren is my best friend. Jaja, hejdåå!

Kommentarer
Postat av: sofie

jisses!

inte dax att skaffa en bättre best friend? galning! ;)

2009-02-04 @ 21:30:29
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0