Sleep.

Gutenmorgen, här sitter vi - hela familjen och vaknade för en dryg timma sedan. Kent är ledig på förmiddagen för vi ska till barnmorskan klockan 1o, förhoppningsvis är det sista gången! Annars är det tid igen den 19, dagen innan lilleman är beräknad att komma. Jag har för övrigt sovit som en jävla kratta inatt, vaknat 11 gånger och inte kunnat somna om - la mig vid 1-tiden, men vaknade var tionde minut fram tills 2.3o då jag inte pallade mer - gick upp och tittade på tv, somnade till slut i soffan, varav jag vaknade vid 5:15 igen och kunde inte somna om - döda mig någon! Måste väl ha slumrat till trots allt, för jag vaknade strax innan 7, Kent likaså.. så på det stora hela har jag väl sovit omkring 4 timmar? Tjohoo! Men jag är relativt pigg trots allt... tacka fan för det. Bara det inte blir fler besök än den 19 är jag nöjd..

Det blidde ingen bakning igår, jag pysslade lite här hemma och sedan la jag mig i ett bad och läste min bok.. sedan färgade jag äntligen håret! Så skönt det var.. utväxten var ju liksom ett faktum, vare sig man ville eller ej. Jaha, barnmorskan idag som sagt, ska traska iväg och handla lite efteråt ( blir kanske bakning idag ) och Kent ska till jobb - blä, hihi. Men nu ska jag äta lite frukost.. uppdaterar senare, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carola

Hua va dygt o inte sova.. jag minns att jag sov oxå som en kratta islutet.. men pga värk i fogar o rygg..

Lycka till hos bm idag o hoppas att det är sista gången! ;)

Ha en bra dag!!

2009-02-04 @ 08:26:11
URL: http://carolalola.bloggspace.se
Postat av: Jasas

Jag vill också färga mitt hår - så det får det bli snart! Älskar att ha nyfärgat :))



Ha det så mys idag hos BM :D

2009-02-04 @ 08:53:20
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0