Sista dagen på helgen..

Jaha,då var denna helgen snart över, fan vad fort det går.. 2 ynka dagar man är lediga tillsammans, känns så fattigt ibland. Men men, sånt är livet! Vi hade iallafall jättetrevligt igår när vi var ut, kom hem senare på kvällen, satte på en film som jag givetvis somnade till, vaknade till då och då..är helt slut om kvällarna emellanåt. Likaså natten till lördag, somnade till mellan 23 - o1 ungefär, sen vaknade jag och var jättepigg igen, vi såg film och la oss vid 3.3o - härliga rutiner man ligger inne med,hah. För övrigt är jag jävla varm hela tiden, it´s driving me crazy..  blir svettig så fort jag rör mig i princip - fast egentligen t.om när jag sitter och gör.. ingenting? Vad jag än sätter på mig för kläder så blir det för varmt ibland, som svallningar.. det är mysigt! Idag vet jag inte vad som händer, har käkat frukost här hemma och städat lite ( chockerande, jag vet ) och sen får vi se.. jag måste nog ut iallafall, annars smälter jag. Behöver kyla, i mängder.. det känns som om det är minst 40 grader varmt i vårat vardagsrum, jag skojar inte. BEBIS - kom ut nu!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Idag ska du föda barn! På Björns födelsedag och allt!! Nej men jag är helt hundra på att han kommer denna veckan! KOM NUUUUUUUUUUUUUUU.

2009-02-15 @ 12:50:34
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0