Rain.

Vilket skitväder det är här idag, regnar för fullt och ser alltmänt trist ut.. visserligen är det kolsvart ute så jag ser ju inte mycket - men av det lilla jag ser så, fy fan. Tack och lov behöver man ju inte gå ut, mer än med vovven..tycker synd om Kent, som ska ligga på ett tak hela dagen - bläh. Jaha ja, här sitter jag - pigg och med förvärkar ( i vanlig ordning med andra ord ), har dock sovit väldigt gott! Vaknade bara en gång vid 4-tiden av att jag var kissnödig,  som annars så skedde toalettbesöket per automatik och sedan sov jag hårt igen - skönt att det går på rätt håll ibland. Ska bädda ner mig i soffan nu med lite frukost, på återseende.. tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0