Nothing.

Näej - ingen bebis idag heller, frustrerande! Jag blir vansinnig.. kan inte sova heller, vaknade 6.25 och kunde icke somna om, tadaaa! 8 dagar över tiden idag, " suck " - nåväl, det är väl bara att fortsätta vänta, det har man ju blivit bra på dem senaste 9 ( snart 10 ) månaderna, hihi. Nåväl, får se vad som händer idag, kanske försöker ge mig ut en sväng..sticka till stan och kika lite, om jag orkar dvs. Får se vad mannen känner för  ^^ , han sover rätt gott för tillfället - skönt efter en arbetsvecka. Hunden sover också, det är bara jag uppe för tillfället.. la di da. Bläh. Vet inte riktigt vad jag ska skriva ,känns uppgivet.. hatar att vänta. tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sonenta

börjar ana lite frustration nu! vet inte vad jag ska skriva mer än håll ut han kommer snart snart. jag är ett levande bevis på att dom kommer ut och du man glömmer allt som var innan haha

2009-02-28 @ 07:43:45
Postat av: Jasas.se

Åh så drygt för dig.. både att vara höggravid så många dagar över tiden OCH att ni är så nyfikna och längtar ju.. känner med er och håller tummarna för att det snart (typ NU) sätter igång <3

2009-02-28 @ 08:37:27
URL: http://jasas.se
Postat av: Malin

Snart kommer nog våra bäsar, hoppas jag =D Smuffen från FL här =)

2009-02-28 @ 10:36:32
URL: http://smuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0