Men - brydde jag mig kanske?

Alltså, upptäckte precis en fruktansvärt enerverande grej när jag satte på TV4, jag ville kika lite på That 70´s Show  tills min babe kommer hem. MEN så har dem typ ställt in alla program under eftermiddagen pga "extrasändningar"  från kungafamiljen ( eller vad dem nu babblade om ) och allt detta ståhej beror då på att  kronprinsessan Victoria har förlovat sig med sin pojkvän. Jaha - och? Är det bara jag i detta avlånga land som fullständigt skiter i vilket? Visst - skoj för dem, men inte mycket roligare för dem än det är för andra förlovar sig.. åtminstone inte så himla hysteriskt kul så jag tycker det är okej och låta bli att sända ett av mina favoritprogram.. suck liksom. Larviga jag här, men saken är bara den att jag är såå ointresserad utav kungafamiljen och allt vad det heter.. sure, vi har en kung och en drottning, två prinsessor och en prins - jihaa. Än sen då? Det kliar mig.. dem har förlovat sig, wow - jättekul för dem och Sverige ( uppenbarligen ), men räcker inte ett tillkännagivande och lite enkla "grattis" ? Måste man börja ställa in tv-program? En förlovning gott folk - det är inte så att dem gift sig eller att påven är den blivande maken.. get a grip folk´s.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag höll på att spy på pressbyrån när jag såg löpsedeln om deras "underbara" förlovning.....

2009-02-24 @ 17:44:45
Postat av: Jasas.se

JAG HÅLLER MED DIG! Hörde på radion vilket ståhej, min kommentar till Björn "Oj, vad mycket folk bryr sig nu då, ingen brydde sig (av världen / Sverige osv) när vi förlovade oss? Snacka om att göra skillnad på folk och folk.



Massa tjat om att regeringen (eller nåt) gett "Ja" till att hon FICK förlova sig och samma med kungafamiljen. Eh okej? Och vad hade dem gjort om dem inte gett ett ja? Hade hon bara "nej men då skiter vi i det" - helt sjukt!

2009-02-24 @ 19:42:40
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0