Lucky me.

Öh, godmorgon? Jag vaknade strax innan 6 idag.. morgonstund har guld i mun. Nej - men skämt åsido, jag har sovit så förbannat skönt, sedan drygt 22-tiden igår kväll. Däckade då totalt i soffan, vaknade till vid 1-tiden av att jag var ensam kvar i soffan och Kent flyttat sig till sängen.. upp på toa och tillbaka till soffan igen. Måste ha slocknat direkt för vips så var det morgon - fan vad härligt,  det mina vänner - händer inte ofta! Jag sover för det mesta i soffan numera, för det är konstigt nog det stället där jag får mest sömn, får så ont i ryggen av att ligga i sängen och jag bara vaknar konstant - flera gånger per natt. Somnar jag i soffan så vaknar jag oftast bara en gång ( av kissnöderi ) och somnar om i ett andetag igen, medans jag i sängen vaknar runt 4-5 gånger av att det är obekvämt, varmt, jag är kissnödig, lilleman bökar osv osv - listan kan göras lång. Längtar till den dag kroppen är ( så gott som ) "normal" igen och jag kan sova gott i en säng.. Visserligen fortsätter man/vi säkerligen att vakna nattetid, men då utav bebis och inte pga min mage / kropp inte klarar av att ligga i en säng som normala människor. Soffor i all ära - men jag hoppas på lite sängsovande inom en snar framtid. Jaja, det var väl allt jag hade att gnälla om idag  :)  uppdaterar kanske senare under dagen.. nu är det frukost och jag ska uppdatera mig i lite bloggar som jag ännu inte läst - tjingeling för now.

TACK för alla fina kommentarer ni lämnar!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Sicken tur att du sover bra i soffan iaf.. det är ju verkligen guld värt!

2009-02-06 @ 08:57:01
URL: http://jasas.se
Postat av: Carola

Tur att den där soffan finns!!

2009-02-06 @ 15:21:59
URL: http://carolalola.bloggspace.se
Postat av: Rebecca

Man får gnälla när man är höggravid =)

2009-02-07 @ 17:18:30
Postat av: Rebecca

Nu har jag uppdaterat =)

2009-02-07 @ 19:43:05
Postat av: Jasas.se

Tralla la la..

2009-02-08 @ 08:58:54
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0