Löpning.

Här sitter jag med en kopp thé, sov som en prinsessa  - tills jag blev väckt av mobilen som ringde 8.45 ( tack Rebecca, haha ) vilket dock bara var bra, för jag steg upp ganska snart. Ut med vovven direkt, som förresten löper.. hon började blöda igår. Märkte det under dagen när jag kom hem från affären, vi har ju väntat ett tag nu för vi vetat att det är på gång pga hennes lite udda beteende på sistone. Och som sagt, igår när jag kom hem så upptäckte jag att det var en hel del blodfläckar i hennes bädd, som tur var ( tur i oturen ) hade hon inte hunnit bloda ner någon annanstans - så jag hann få undan mattor och dylikt. Så nu går hon runt här med ett par avklippta kalsonger och binda, ahw - hon är så himla söt, och tack och lov besväras hon inte av det, hon försöker inte få av sig det eller så - utan sover så gott för tillfället. Men man tycker synd om henne trots att hon mår bra, aptiten är som den ska och så - men hon är lite "off" , sover mest och lite nedstämd, som hon blir när hon löper. Lille tulla.. jaja, nog om det nu för faaaen.  Har en tendens att vara långrandig.

Sov som sagt gott här på morgonkvisten, somnade nog inte till rejält förrän vid 3.3o inatt.. vaknade om vartannat av förvärkar och sammandragningar - inget sensationellt, men dock. Sov i soffan, låg där från början eftersom Kent gick och la sig tidigare än mig och jag skulle se tv, men jag somnade med täcke och hela alltet framför tv:n. Vilket passade mig bra, för soffan är snällare mot min rygg än sängen för tillfället + att jag alltid har ett helvete ( rent ut sagt ) när jag ska upp ur sängen för att kissa på natten, soffan är då bättre - för den är högre och hårdare. My godness , vad detta måste vara intressant!  Jag bara svamlar iväg.. är iallafall realtivt pigg idag, så nu jävlar ska det färgas hår - har dragit på det i en vecka nu och fortfarande inte fått tummarna ur röven. Ska eventuellt baka också ( om jag orkar ) - chocolate chip cookies heter kakorna. Jag prenumerar på någonting som gör att jag får hem en bunt med 30 receptkort var 3 :e vecka ungefär , på allt mellan himmel och jord, underbara recept på mat, bröd, pajer, kakor - you name it! Detta är då chokladkakor med vit choklad i som jag tänkte prova mig på.. bara för sakens skull. Måste ju få dagarna att gå nu i slutet, hihi.

Nu ska jag kika runt lite här och där på internettet och sen ska jag sätta igång med någonting - tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jasas

LÄGG UT RECEPT PÅ DESSA GODA KAKOR, KVINNA! Stackars voffan!



För övrigt så tycker jag om när du bubblar iväg ^^ Verkar bara vara du och jag som är bra på det, HAH!

2009-02-03 @ 11:58:25
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0