Kramp.

Gah, vaknade först strax innan 6 imorse, när Kent skulle iväg till jobb.. var relativt pigg men bestämde mig ändå för att försöka sova ett tag till - mest för vilans skull. Lyckades sova en dryg timma, vaknade till och från hela tiden - men somnade nog om till slut, för vid 7.1o vaknade jag brutalt av att jag hade kramp i vänster vad. Fy fan vad ont det gjorde, flög upp ( så gott det nu går när man är höggravid ) och till slut släppte det.. hade det rätt ofta en period i 7:e månaden ungefär, men sedan avtog det - tills imorse. Så orättvist, jag ska inte ens vara gravid nu! Hihi, så kan det gå.. nåja, 4 dagar över tiden idag, imorgon har jag tid hos barnmorskan 9.3o - kan ju hoppas att det besöket inte blir av. Men det har jag ju visserligen tänkt dem senaste två gångerna, så jag sitter bergis där imorgon bitti - gravid as ever.

Hade dock full rulle här igår, städade hela lägenheten igen ( inte för att det behövdes, men vill man så.. ) och sen bakade jag brownies och en massa småkakor. Hah, har frysen full av allt möjligt nu.. bakverk vs. mat. Det verkar som om det löst sig med försäkringskassan nu, min föräldrarpenning finns registrerad på "Mina sidor", dock är den inte bokförd hos Swedbank - ska kika senareu under dagen. Det löser sig.. tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0