Klappat och klart.

NEJ -  ingen bebis har kommit än så jag fortsätter med min städmani i vanlig ordning - har precis legat på alla fyra och skurat vardagsrumsmattan med Vanish så nu är den ren och fin + fri från hundhår som vägrade lossna med dammsugaren. Har även dammsugat och tvättat golven, det behövdes från gårdagens borrande i väggar och grejer..  Kent satte upp hyllorna i v-rummet samt monterade ihop köksbordet och stolarna.. vi köpte ett barbord med 4 barstolar och det är jävla snyggt, älskar det! NU är jag äntligen nöjd och kan slappna av när allting är fixat med bebisens saker och våra möbler, jag fixar inte när saker är halvdant.. jag vill ( tyvärr ) helst ha allting gjort på en gång, ( sällan en positiv egenskap i såna här sammanhang ) vilket oftast är en omöjlighet - men nu är det klart, vi har köpt och fixat allting vi velat ha och det står fint på sina platser. Nojja, nojja.. that´s my middlename. Men nu ska jag spela lite poker och lyssna på musik innan det är dags för promenad med vovven - sen kommer Kent hem   =) tjingeling så länge.

Kommentarer
Postat av: frida

men herregud...så som du håller på så borde lillemannen vilja komma ut

2009-02-17 @ 14:17:13
URL: http://frudernmar.se
Postat av: Jasas.se

NU får han allt titta ut tycker jag!!!! 19 februari.. låter mjukt och fint. Tror min kusin fyller år idag med, dessutom

2009-02-19 @ 08:40:31
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0