It was just a dream.

Inatt drömde jag att mitt vatten gick, det var mot morgonkvisten för när jag kollade på klockan var den 5.o7 och Kent låg inte kvar i sängen, så jag förstod att han gått upp och rökt innan det var dags att fixa innan avfärd för jobb. Jaja, sak samma - detta hörde inte ens samman med min historia / dröm, jag har en tendens att " gå runt " mina berättelser innan jag till slut kommer till poängen eller kärnan utav det hela. I vilket fall, så drömde jag att jag stod inne i badrummet och det började rinna, rinna och rinna och till slut var det översvämmning i hela badrummet som rann ut i hallen.. mitt i alltihop fick jag jätteont i magen ( i drömmen dvs ) och tänkte att nu är det äntligen dags! Och sen.. vaknade jag och blev grymt besviken, haha! Måste dock erkänna att jag lyfte på täcket och såg efter om där var blött ( man vet ju aldrig ) men det var det såklart inte - det var långtifrån dags för någon bebis att titta ut. Bläh, gott folk, jag är fortfarande gravid.. BF + 6 idag och även den 26 Februari - den dagen jag hela tiden trott att lilleman skulle komma. Återstår och se om jag har rätt, han har 13 timmar på sig att komma, hihi. Nåväl, där var lite mer tjat - tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Elin

Drömde inatt att du fick värkar! Verkar inte som att det var en sanndröm.. eller?

2009-02-26 @ 20:06:25
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Carola

Kanske kommer den 27:e februari.. då jag fyller år! ;)

2009-02-26 @ 21:57:28
URL: http://carolalola.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0