En vecka över tiden..

Elin : Det var tyvärr ingen sanndröm nej, haha - inga värkar vare sig igår natt eller denna natten. TYVÄRR.

Jaha, här sitter jag ... idag igen. En vecka över tiden idag och jag hoppas, hoppas att han kommer under helgen! Annars blir det besök hos barnmorskan på måndag morgon och därmed tidsbokning på förlossningen, ev. läkarsamtal och igångsättning senare under den veckan / början på kommande veckan. Och det vill jag inte helt enkelt.. jag / vi vill att han ska komma ut självmant, om det nu går - orkar inte med en massa projekt innan. Det känns som ett stressmoment bara.. fast självklart vill vi helst att han ska komma så fort som möjligt. Jag börjar bli uppriktigt less på att vara gravid nu,  dessa dagar med övertid är ju ta mig fan värre än dem 9 månader man väntar - tro det eller ej. Nåväl, nu är klockan lite innan 7 och jag har varit vaken en halvtimma ungefär, ätit lite frukost osv.. vovven sover just nu, men så fort hon vaknar till liv blir det promenad. Man får väl hålla igång så gott det går så att tiden flyter fram åtminstone.. tjingling!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hello envis unge ni har som inte vill.... Hoppas att han kommer ut självmant SAKNAR DIG

2009-02-27 @ 07:53:53
Postat av: sonenta

Min barnmorska sa till mig nä jag var en vecka över tiden att jag skulle gå hem och se till att sexa resten av dagen, haha. Sååå vad väntar ni på???

2009-02-27 @ 11:55:04
Postat av: Anna

Tack du! & lycka till när de smäller till för er! =)

2009-02-27 @ 13:44:43
URL: http://ab0o.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0