Beräknad födsel idag.

Den här sajten,  blogg.se verkar ju leva sitt eget liv för tillfället - emellanåt kan jag inte logga in på mitt eget konto och vissa gånger kan jag inte läsa andras bloggar ( som har blogg.se ) , men det sker sällan samtidigt. Skitsida, fortsätter det så får jag väl byta - igen, men orka liksom? Nej, detta får fan se till att funka.

Idag är det den 20 Februari, beräknad födelsedatum för vår lillkille, men han har ( som synes ) inte tittat ut ännu. Dock har jag haft lite onda värkar till och från sedan igår kväll ( även i onsdags kväll lite smått ) som sitter i ryggen och magen, men dem kommer inte regelbundet och det är för lång tid emellan - men förhoppingsvis är det på gång. Annars får vi helt enkelt vänta så fint, ut kommer han ju alltid..  men vi har ju känt lite så, att han förmodligen kanske kommer denna helgen, men vi får väl se - om våra hjärnor ( snarare önskningar ) spelar oss ett spratt eller om bebis är på väg nu äntligen.  Idag ska jag inte göra alltför mycket, orkar inte alls.. vila och mysa med vovven står på agendan för tillfället. Jag är rätt så seg,hihi.

På återseende gott folk, nästa gång jag skriver är bebis ute får vi hoppas - eller iallafall inom räckhåll. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch! Väntan måste ju vara outhärdlig! Jag hoppas att du slipper alltför många dagar på övertid. SKa tydligen inte vara alltför roligt!

Kram på dig och Lycka till!

2009-02-20 @ 10:31:25
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Jaaaa, nu får han då allt komma (som jag typ skrivit tusen gånger nu känns det som). Hoppas det blir denna helgen..

2009-02-20 @ 12:15:25
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0