Återbesök och firande.

Allting gick bra hos barnmorskan, bebisens hjärta slog bra i vanlig ordning och mina värden var fina.  Vi pratade lite om allt möjligt och den kommande förlossningen ( som förresten känns oerhört långt borta ) och hur som helst ´, har inte lilleman tittat ut tills dess så ska jag till henne igen på måndag morgon. Hon ska då ringa förlossningen för att ordna tid så jag och Kent får komma dit i mitten / slutet av nästa vecka för ett extra ultraljud och CTG-mätning och så blir det läkarsamtal och förmodligen tidsbokning för igångsättning. Det var iallafall skönt att höra, att hur som helst behöver vi inte vänta alltför länge.. jag tycker mycket om henne, vår barnmorska - hon är underbar. Men jag har fortfarande min känsla kvar, att han kommer den 26, dvs imorgon.. hoppas  att det stämmer! Om inte annat är det ju kul att ha rätt någongång,hihi.

25 Februari var det idag minsann, Jag och Kent firar 1 år tillsammans och Hanna och Björn firar idag sin 2:a bröllopsdag, dvs två år som gifta - STORT grattis till er!  =)  Det bir dock inget ståhej här idag, gå ut och och äta är liksom inte ens aktuellt i nuläget - jag varken orkar eller vågar. Trots att vi gärna vill, men vi tar det en annan dag istället - det enda vi önskar oss idag är att vår bebis tittar ut!  Tjat, tjat, tjat - nu ska jag avrunda här, har inte så mycket mer att bidra med än det vanliga " vänta-på-bebis-snacket ".. tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Men gud vad häftigt :D En speciell dag för oss båda även om man inte gör något speciellt <3

2009-02-25 @ 17:33:51
URL: http://jasas.se
Postat av: Milo

Grattis på 1års dagen :)

2009-02-26 @ 08:11:47
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: sofie

va mysigt!

stort grattis! :D

2009-02-26 @ 09:53:32
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0