Alla hjärtans dag.

Som sagt, Alla hjärtans dag var det idag ja - en rätt så överskattad dag i mitt tycke, själva tanken och dagen i sig är mysig - om man utnyttjar den rätt dvs. Man borde ha alla hjärtans dag varje dag, för det är ju en fin dag i sig - men behövs mer än 1 gång per år.Men överlag tycker jag bara det är en dag då affärerna tjänar en jävla massa pengar på allt som folk handlar.. godis,blommor,kort osv osv.. listan kan göras lång. Och att man absolut ska behöva visa sin kärlek för varenda på en enskild dag är inte heller riktigt min grej, det gör vi varje dag ändå.. det är dem små sakerna som räknas en dag som denna och mysigt kan man självklart ha det på "kärlekens dag", men det behöver ju inte gå till en överdrift då man lägger all sin tid och kärlek på en enda dag. Vi ska iallafall ut och äta tillsammans med Martin och Hanna ikväll, det ska bli trevligt. Passar perfekt en sådan här dag.. missförstå mig rätt, en blomma och att man hittar på något en dag som denna ser jag inget fel i, men dem flesta vet vad jag menar - många pushar det för långt helt enkelt, det har blivit världens hysteri med denna dagen.. vem kan bäst visa hur mycket han / hon älskar sin partner ? Många har nog missat tanken med detta överhuvudtaget.. en mysig dag tillsammans med dem man älskar är det bästa, 14 februari som 14 augusti :)  Men vad ni än gör idag gott folk, så hoppas jag ni får en fin dag, för det ska iallafall vi ha.

För övrigt är det en riktigt fin dag idag, solen skiner och det är bara underbart.. vi var ute på en promenad med hunden imorse och det var skönt, a perfect day. Nu saknar jag bara lite vår här..

6 dagar kvar tills lilleman är beräknad att komma nu då och inte en bebis i sikte, han får gärna komma idag - det hade ju varit den ultimata alla hjärtans dag - presenten om något. Men jag mår hur bra som helst och vi tar det med ro, han kommer när han kommer.. nu har vi förresten hämtat vagnen, det gjordes igår eftermiddag och Kent monterade ihop den så fort vi kom hem. Så nu står den här i vardagsrummet och den är fin - vi älskar den! Perfekta färger och den är stadig med mycket utrymme.. nu fattas det bara en bebis där i =D

That´s it, ha en underbar kväll hur ni än spenderar den och håll tummarna för att vår bebis tittar ut snart!

Kommentarer
Postat av: sofie

håller alla tummar jag hittar!

vill ju se det lilla knytet nu ju! :D

2009-02-14 @ 18:56:40
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Milo

Hoppas ni haft en trevlig middag :)



Håller tummar sååååå hårt jag kan :P

2009-02-14 @ 23:09:38
URL: http://piixie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0