We have snow.

Snön stannade visst kvar - så tji fick jag!  :P

Vi sitter och lyssnar på julmusik här hemma, Liam leker för fullt på golvet och tjoar för glatta livet, han slängde precis ur sig " Da-de-li-da-dau ", det lät så himla gulligt! Han sa det jättehögt och med världens inlevelse och formade munnen precis som om han bokstaverade orden, söte! Fullt med energi har han,vår lille..

Idag ( ikväll snarare ) är det tvättid som gäller, kläder och täcken ska renas upp och så ska jag städa lite smått.. men innan dess ska jag göra ischoklad. Jag tycker väl det är sådär gott, en eller två går ner - det är Kent som älskar det så jag gör det mest för honom. Men snart ska jag fixa lite käk åt lilleman och sen ska vi ge oss ut i snön med vovven tänkte jag, hon älskar snö så jag tänkte att hon skulle få leka av sig lite.. :)

Åh, på måndag åker vi till Västerås för att fira jul, och där är fullt med snö..då menar jag fullt - underbart! Och imorgon jobbar Kent sin sista dag för denna månaden och sen har han semester med oss i 2 ½ vecka, så mysigt det ska bli!

Nej, det var allt från mig just nu, ciao!

Kommentarer
Postat av: Petra

Du kan komma förbi här o lämna ischoklad :-)

2009-12-17 @ 11:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0