Tvättelitvätt

Gud så seg jag är idag, lilleman vaknade runt 6.3o imorse ( hör och häpna! ) men vi steg inte upp förrän strax efter 8. Nja, jag steg upp och gjorde mat till honom och bytte blöja, sen bäddade vi ner oss i vår säng och mornade oss i lugn och ro.. jag är som sagt otroligt seg idag, Liam likaså - han gör inte överdrivet mycket väsen av sig. Nu börjar det dock närma sig tvättetid, klockan 12 börjar mitt "pass", tråkigt men nödvändigt.. är nog rätt fort överstökat trots allt, det är ingen enorm tvätthög denna gången. Sen ska jag kanske baka lussebullar :)

Jag minns inte när jag uppdaterade sist, det var väl i tisdags eller onsdags, jag har inte orkat helt enkelt.. vi har inte gjort något jättespeciellt. I onsdags umgicks vi med Hanna och Leo och igår var vi iväg och fönstershoppade lite, jag vet redan vad jag ska köpa i julklapp till alla så det ska jag fixa en dag när Kent är ledig så får lilleman stanna hemma med honom. Mest för att jag behöver köpa byxor i samma veva, smidigast om man är ensam då och inte ska underhålla någon annan samtidigt..  lite handlade vi iallafall innan vi kilade hemåt igen. Såklart ;)

Idag är jag det bara jag och lilleman som gäller, eller rättare sagt ikväll, under dagarna är vi ju ändå bara vi två.. Kent ska på personalfest och sen skulle dem väl ev. ut. Så det blir mys med Liam ikväll innan han ska sova, och sen ska jag bara ta det lugnt och glo på film.. Nu är min prins väldigt missnöjd här, så jag ska stänga ner och leka lite innan tvättstugan kallar, ha en trevlig helg allesammans - tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Pontus.

Hejsan :) tackar för dem fina orden och titten på min blogg :)



hoppas du får en underbar fredag! =)

2009-12-04 @ 22:39:51
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Diana med Hampus och Nathalie

tror det stod pontus som Namn på mitt inlägg?? det var sambonm råkat ändra det! Men nu ser du att det var jag som gjorde det andra inlägget :)

2009-12-04 @ 22:44:29
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Milo

mysigt med myskvällar bara mamma & son , sånt behövs med ;) ..



Ang julshopping, förstår dej ! Hoppas du finner massa fina saker när du ska ut .



puss puss!

2009-12-05 @ 09:53:15
Postat av: Petra

Uppdatering tack ;-)

2009-12-07 @ 14:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0