Trötter.

Fy fasen vad trött jag är! Det svider i ögonen och hade jag lagt mig ner så hade jag nog somnat inom 1 minut känns det som.. gäsp, gäsp, gäääsp. Gick och la mig alldelles för sent igår och som grädde på moset valde Liam att vakna tidigt idag, inte alls i närheten av dem tiderna han vaknat dem senaste dagarna - idag var det fullt ös redan vid 6. Just nu sitter han här nere på golvet och leker med sina leksaker som är utspridda över hela vardagsrummet, jag ska snart få i mig lite frukost tänkte jag.. sen blir det att plocka iordning här hemma innan vi gör oss iordning för lite julshopping. Hoppas att det inte är alltför mycket folk ute idag..

Jag är på jakt efter åtminstone ett par byxor, det är ett stort måste då alla mina är för stora, dem åker ner i midjan och hänger i röven typ, supersnyggt! Men jag har alltid sån otur och finner sällan vad jag söker, måtte jag ha turen på min sida och komma hem med ett par snygga byxor som sitter bra! Håll tummarna...

Uppdaterar eventuellt lite senare om mina framgångar, eller motgångar.. tills dess, bjuder jag på lite nya bilder av vårat charmtroll här hemma :

   

 

 Lite pillande på bordet så hittar man alltid nåt ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

på mitt bord i vardagsrummet är det tomt, är ett frivilligt val då Neo annars tömt det på sitt lite mindre varsamma sätt, hehe.. Och ja, det är snö här, och mer vräker det ner. Förvisso är jag i Sthlm nu men enligt mina källor i V-ås så är det samma där :-)

2009-12-15 @ 19:15:15
Postat av: Milo

Aww så himla söt är han ;) ..



Hittade du några byxor ? :P

2009-12-16 @ 09:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0