Tralleri.

Tjohoo! Så fort denna dagen har gått tycker jag..men vi har haft det mysigt, var ut med vovven och lilleman på fömiddagen i cirka 1 ½ timme. Traskade runt vid vattnet och lite överallt, avslutade med 45 minuter på hundrastgården där Tasha lekte med en annan hund, herregud vad hon sprang.. hon hade himla roligt!Dem lekte och lekte, och lekte oavbrutet.. hon verkligen älskar ju snö, så hon gick loss kan jag lova.Det blir skönt för henne när vi åker upp till Västerås,massa snö och skog - så gott hon kommer må! Och lite julmat på det ;)

Liam
vilar middag och har gjort det en stund nu, så han lär snart vakna och då ska vi iväg igen så fort han ätit - jag ska köpa hårfärg och lite andra grejer. Jag har iallafall fått lite gjort, dammsugat och rensat i skåpen + kyl och så har jag gjort ischoklad  :) Usch vad rastlös jag är,hoppas han vaknar snart..

Kommentarer
Postat av: Eva & Neo

Vad kul att du fortfarande läser =)



Är allt bra med er?

2009-12-17 @ 15:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0