Stjärtsalva i ansiktet?

Jag känner mig otroligt attraktiv här, snustorr om läpparna efter förkylningen och är röd och fnasig under näsan pga att jag missbrukat alldelles för mycket papper genom att snyta mig. Så nu sitter jag med lillemans stjärtsalva insmord under näsan och på läpparna, nåja, nöden har ingen lag säger dem ju..  :)

Dagen har varit lugn, har fått städat lite smått här hemma - dammsugat och tvättat golven, sen har jag mest spenderat dagen till att leka med Liam. Som han utvecklas hela tiden, han har lärt sig att vinka och säga "HEJ" ( på sitt egna lilla vis ) - det har blivit en vana för oss att säga hej till honom och vinka när han tittar på oss osv. Så nu svarar han med att vinka med hela handen genom att böja fingrarna upp och ner och säga "HÄÄ-ÄÄH!" .. så jäkla go! Vår lilla prins!

Jag brukar även sträcka fram min hand mot honom, sen ta fatt i hans och ge ett handslag och säga "Goddag, goddag " och nu sträcker han fram handen mot en och väntar på en hälsning, haha - finns det något goare och mer glädjespridande än små barn? Det är så härligt att se dem utvecklas till små människor..

Imorgon bär det äntligen iväg för att handla sista julklapparna och även lite kläder till oss - jag behöver byxor & skor ( stövlar ) och Liam behöver lite smått han också. Förkylningen börjar äntligen släppa ordentligt, så jag känner att vi kan ge oss ut imorgon för att få lite gjort.. äntligen! Om en vecka åker hela familjen + hund upp till Västerås för att fira jul, så skönt det ska bli! Och enligt mina källor ( lillasyster ) är där snö nu och jag håller alla tummar och tår för att den är kvar när vi kommer, och under jul :) Vore helt underbart, en vit jul - JA TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0