Snö.

Nu snöar det här ute minsann, lite har lagt sig på gräset och träden, men marken är fortfarande våt och snöfri - så jag tippar på att snön snart är över och förbi.

Fick en del handlat igår, dock inga byxor - varför är jag inte förvånad? Alltid samma visa.. men jag väntar tills efter jul och letar vidare då, har ändå några kilon till som ska väck så det kan ju passa bra. Tills dess får jag stå ut! Fick iallafall handlat det mesta, såsom :

* Pyjamaser och byxor åt Liam
*
Leggings
* Tröja
* Stövlar
* Lite smink
* Julklapp till Liam
* Julklapp till Jennifer ( lillasyster )

Nu återstår bara hårfärg så jag kan färga över min hopplösa utväxt och på fredag ska jag till frissan och ordna till fågelboet jag har på skallen. Ska klippa upp det och korta av en bit tänkte jag..är så fruktansvärt trött på att det bara hänger och ser allmänt tråkigt ut. Så nu ska jag äntligen göra något åt saken...

Idag har jag och lilleman varit i stan med Nici, fikat och kikat runt på julmarknaden lite - jättetrevligt var det och vi ramalde väl innaför dörren här hemma runt halv 5. Nu sover vår gosse sedan en liten stund och snart blir det mysa i soffan för denna damen resten utav kvällen.. Hörs imorgon, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Malin

Måste tipsa om jätte sköna jeans som jag köpte på Halens för 199:-, om du är ute efter det =)

2009-12-17 @ 08:03:29
URL: http://deepblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0