Snart åker vi! :D

Frissan blev jätte bra, så jag är mer än nöjd..klippte mig till axlarna ungefär och så blev det en rejäl uppklippning, så nu är mitt hår lite kortare och jag har åtminstone en frisyr. Skön som sjutton är det, kändes lite ovant i början - men nu är det bara härligt. Känns så lätt och fräsch på nåt vis..bilder kommer sen.

Igår fick vi en hel del gjort, var en vända till stan, Liam och Kent åkte först iväg på sitt håll för att fixa julklapar så jag strosade ensam omkring i stan, ovant och väldigt skönt! Fick handlat dem sista julklapparna och sedan mötte jag upp K & L, vi gick och käkade och sen en vända i lite affärer innan vi åkte hemåt.. nu har vi äntligen hittat overall åt lilleman, plus lite mössor och skor - skönt!

Imorgon bitti åker vi till Västerås, tåget går klockan 9:15 och så är vi framme i Stockholm runt 13.40 - där hämtar min morbror upp och kör oss till Västerås. Vi packade färdigt i förmiddags och ordnade med det sista, så det är avklarat, bara lite smink osv som ska ner, men det får fixas imorgon bitti innan vi drar.. Liam håller på att somna just nu och Kent är iväg och hjälper Martin, så jag ska bara slappa och plocka lite här hemma. Klä på mig kanske, går i pyjamas ännu,haha.

Om vi ine hörs före, så önskar jag er alla en riktigt GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Petra

God Jul på dig gumman!! Hoppas ni får en trevlig jul :-)

2009-12-20 @ 13:07:24
Postat av: Sofia

kul att du blev nöjd med frissan och att allt annat är fixat och klart inför avresan! Var inne i V-ås igår under dagen och jag höll fan på att frysa ihjäl, idag är det lite mildare så vi har varit ute i snön på em och Neo har fått inviga pulkan. Sen blev det vips mörkt så det var bara att dra in så nu blir det fika med lussebullar :-)



Ha en trevlig resa upp hit och GOD JUL själv!

2009-12-20 @ 16:14:13
Postat av: Milo

Vad kul att du blev nöjd med frissen ;) ..



Ha det nu så skönt som ni bara kan och ta hand om er !



GOD JUL :D

2009-12-20 @ 18:18:35
URL: http://vantanpaliten.blogg.se/
Postat av: Milo

Hej gumman!.. Nu e ni på väg till västerås hehe :P..



Ja det kommer nog bli bra ,tror vi . Du får se själv för ni kommer på inbjudningskort i lådan så småningom ;) .



Du får gärna hjälpa mig o baka om du vill ,hehe.



kram

2009-12-21 @ 09:12:34
URL: http://vantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0