Men SNARK!

Oh Boy, vilken härlig natt vi har haft full av sömn - INTE! Jesus Kristus vilken helvetisk natt rent ut sagt, jag fick ju äta upp det jag skrev igår, förhoppningarna om en skön natts sömn följd av en liten sovmorgon. Yeah right, in my face. Liam somnade som sagt vid 21-tiden igår, bara för att vakna vid 23.3o och inte vilja somna om, kämpade och försökte natta honom om och om och om igen - utan resultat. Kent var vaken och rätt pigg, så till slut fanns det inga andra alternativ än att gå upp med lilleman som var klarvaken.. efter en stund somnade han dock igen, bara för att vakna femtioelva gånger till. Jag vet inte hur många gånger vi varit uppe inatt för att lilleman har bökat och gnällt, till slut somnade han ordentligt vid 4.3o, yees tänkte man och tog för givet att det skulle bli lite extra sömn.. jomenvisst, 6.2o vaknar herr piggelin och tycker det är dags att stiga upp.

Helt otroligt, nu springer han runt i sin gåstol och är hur pigg som helst, skrattar och tjoar som om det inte fanns någon morgondag - själv har jag hällt i mig kaffe, har en huvuvärk som smyger i tinningarna.. men utöver det mår jag bra och ska väl överleva denna dagen också. Kent har varit hemma igår + idag för att han är kass, mår inte bra och efter denna natten ser han inte ut att vara fit for fight direkt :) Aldrig mera någon sen eftermiddagsvila som igår ( lilleman sov mellan 17-18 cirka ) och sedan lägga sig senare än han brukar.. för detta mina vänner, var då ingen höjdare! Nej, det får bli nattning som vanligt vid 19 och sedan sova natten igenom och vakna vid 5-6, allt är bättre än natten som varit..

Så, nu har jag klagat lite och tyckt synd om mig själv - idag står det lite städning på schemat, men det får vänta ett x antal timmar. Liam är fortfarande förkyld, täppt och knallröd under näsan, måste svida ordentligt.. bidrar säkert till den bristande sömnen, tullemannen. Nu ska jag sätta på en ny kanna kaffe - CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0