Kläder och frisyrer..

Godmiddag allesammans...

Här sitter jag och väntar på att Liam ska somna, sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning.. ögonen går i kors på honom, så jag tippar på att han sover inom kort. Det är alldelles knäpptyst från sovrummet, så jag ska strax titta till honom innan jag sätter igång här.. vi vaknade inte förrän närmare 8 idag, superskönt! Har varit ute en liten runda med vovven och sedan passade jag på att städa ur garderoberna medan lilleman lekte på golvet.. en jäkla massa skit ( kläder ) man samlat på sig och som aldrig används - onödigt. Jag har beställt lite nya kläder som jag ska hämta ut i eftermiddag,glömde totalt bort det igår ( kors i taket ) - så det blir ut med det gamla och in med det nya, i klädväg dvs.

15.3o ska jag vara hos frissan, har ännu inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra.. antingen tar jag topparna och klipper upp det lite, eller så kortar jag av en rejäl bit + klipper upp. Jag har ingen aning, vi får se när jag väl sitter där, är dock lite sugen på att klippa en bra bit, är trött på mitt hår! Det är så himla tjockt så med denna längden bara hänger det rakt upp och ner, går inte riktigt att göra så mycket med det för allt bara tyngs ner.. så kanske en liten kortare längd?

Fredag idag då, Kent slutar tidigare och sedan har vi julledigt hela familjen i ett par veckor framöver - så himla härligt! I helgen ska det packas och fixa sista handlingen av lite julklappar och overall till Liam, har sökt överallt - men antingen är dem vi vill ha slut, eller så är det bara ( i mina ögon ) fula overaller kvar. Vi får se om vi hittar något bra, han har en varm vinterjacka nu, så i annat fall får vi köpa termobyxor till den.. det löser sig, det gör det alltid.

Nu sover min lilla älskling därinne, tittade precis till honom - duschen nästa!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Milo

Hur blev frissan?..



Har du kollar stadium? , kostar ju lite xtra men det är ju helt klart värt det .



Hoppas ni får det jättemysigt på er "semester" , njut på tillsammans .



kram

2009-12-19 @ 09:56:05
URL: http://vantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0