Julstämning.

Jaha ja, jag får väl försöka knåpa ihop någonting här kanske? Har varit lite kass på att uppdatera dem senaste dagarna, har inte varit hemma eller så har vi pysslat med annat - och jag har inte pallat helt enkelt. Här sitter jag nu, har precis duschat och ätit frukost i godan ro, lyxigt värre tycker jag.. det är nog det lilla som krävs för att jag ska vara nöjd, en stund för mig själv på morgonen till frukost och lite plock. Lilleman sover gott sedan en dryg timma och jag ska göra mig iordning med lite kladd i ansiktet, Hanna och lille Leo kommer förbi senare :)

Det är så mysigt med alla adventsljusstakar i fönstrena nu och ljusslingor i träd/granar överallt nu tycker jag, speciellt om kvällarna, det ger en sån härlig stämning. Jag längtar verkligen till julen, det ska bli så roligt att fira den med familjen och vara med om lillemans första jul, trots att han inte förstår innebörden av det så mycket. Förmodligen är presentpappret intressantare än julklapparna, men det är själva grejen ändå ni vet.. ska bli skönt att komma iväg lite också och jag hoppas verkligen på snö där uppe, annars blir jag besviken! Vi åker som sagt den 21 December, så det är lite mindre än 3 veckor kvar, och så kommer vi hem den 27 igen - underbart! Nej, det ska bli härligt, härligt..

Var ska ni läsare fira jul? Ni som har barn och respektive - och ni andra?

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Jag tycker också det är extra mysigt i år med alla stakar och stjärnor :)



Kul att ni ska upp till V-ås, måste ju kännas hur mysigt som helst!



Vi firar ju varannat år här i Halmstad och varannat år i Skåne (hos svärmor) så i år kommer vi vara hemma hos min syster med allihopan. Längtar, jag också! :D

2009-12-02 @ 11:59:38
URL: http://jasas.se
Postat av: Milo

Mysigt =) .. Jaa första julen tillsammans med nya familjemedlemen är speciell, nog för alla andra jular också är det , men du förstår min poäng hehe.



I jul ska vi fira tsm med hela tjocka släkten hos syrran min, så det blir full rulle detta året, men ack så mysigt när det väl blir så att vi alla är samlade ;) ..

2009-12-03 @ 08:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0