Veckan som gått

Ooops - nu har jag inte skrivit på en hel vecka! Nåja, har haft lillasyster och hennes pojkvän på besök, dem åkte hem igår kväll.. eller rättare sagt, dem åkte vidare till Danmark där dem ska hälsa på Mickes släkt. Jätteroligt har det iallafall varit, vi har varit iväg på festivalen ett par gånger,shoppat och så har vi flängt runt lite och bara umgåtts  =) 

Och jag, jag var alltså hos sjukgymnasten i måndags med min onda svank, vilket var att mina diskar i ligger fel och så är där även en liten inflammation i svanskotan. Så sjukgymnastik och lite smärstillande med inflammatoriska bla bla så ska det bli bra.. det känns redan mycket, mycket bättre efter jag ätit tabletterna och tränat ryggen regelbundet, har knappt ont längre. Var hos henne ( sjukgymnasten ) även idag och diskarna låg redan bättre sa hon.. så nu ska jag bara käka klart tabletterna och fortsätta med mina övningar, så ska det nog bli bra. Hon rekommenderade mig även att börja träna, för ryggen skull - så jag får väl ta tag i det nu då! Hah. Are`nt I the lucky one...  ;)

I tisdags var vi på Barnsjukhuset i Lund med lilleman, fick träffa en kirurg som undersökte honom och det visade sig att han alltså ( givetvis ) har ljumskbråck, men ett lindrigt och helt ofarligt - så det var inget akut. Vi kommer få en tid för operation hemskickad dock, så ska dem fixa till det.. skönt att det är gjort iallafall och att allt var bra. Så nu väntar vi bara på en tid..

Det var väl det hela från mig just nu.. slänger in lite nya bilder ;
                                  

Micke, Liam och Jennifer
     
     

      Liam i vagnen på väg till Festivalen
     

   

Ute i solen med vovven och på stranden

 

Sötnosen & Liam + mamma

 


Kommentarer
Postat av: Carola

Fina bilder o du o din syrra är ju ganska lika.. :)

Skööönt att svanken börjar bli bättre då, mindre kul o inte kunna leva normalt pga nåt sånt!

Härligt att Liams bråck inte var nå farligt.. KRAAAM

2009-08-19 @ 19:45:18
URL: http://carolalola.blogspot.com
Postat av: Carola

Fina bilder o du o din syrra är ju ganska lika.. :)

Skööönt att svanken börjar bli bättre då, mindre kul o inte kunna leva normalt pga nåt sånt!

Härligt att Liams bråck inte var nå farligt.. KRAAAM

2009-08-19 @ 19:45:56
URL: http://carolalola.blogspot.com
Postat av: Eva med Neo

Det var ju fan på tiden att du skrev... :D



Han ser ut som en liten minigubbe. Ja det är jätte kul med sittdelen, hoppas att han tycker om den idag då vi skall vara ute från morron till eftermiddag.



Och Liam växer så det knakar ser jag, sötisen! :D

2009-08-20 @ 06:31:47
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Postat av: Milo

Låter som du haft kul med fin besöket ;) ..

så stor din syster är nu , sjukt ju ! fan minns när man såg bilder på henne för första gången för hundra år sedan , neee men fan åren springer iväg alltså .. 6 år sedan man såg ditt tryne för första gången ;P.



Va skönt att du kommit igång med sjukgymnastik ,håller mina tummar och tår att detta ska funka , så du slipper sån smärta =( ... dom misstänkte att jag hade diskbråck då när jag hade såna problem med men mitt var ju inte så , skönt att det redan visar reslutat, det sporrar ju en mera oxå!.



Till lilleman och hans ljumskbråck , tråkigt att det var det han har men skönt att det går att åtgärda och skall göras så , allt kommer bli så bra så =) ..



va fina bilder, har redan sett några av dom på fb och kommenterat , men det tåls att slänga ner kommentarer på er fina grabb <3

2009-08-20 @ 09:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0