The Beach.

Phu!

Jag är helt färdig kan jag lova.. vi har varit på stranden hela dagen, med Martin,Hanna och lille Leo - kom hem för 1 timme sedan ungefär och nu har vi precis ätit middag. Vi hade med oss vovven också, vi var ju precis bredvid hundbadet så hon har fått badat och springa, leka av sig helt enkelt. Men så härligt vi har haft det och en hel dag utomhus gör att man känner sig seg i precis hela kroppen.. lilleman är fortfarande vaken, han ligger här på golvet och leker för fullt, skrattar och har sig  =) Han lär somna inom en snar framtid och då ska jag och Kent bädda ner oss i soffan och ha filmkväll.. mysigt och alldelles perfekt.

Adios så länge.. hoppas ni alla haft en bra lördag?

Kommentarer
Postat av: Milo

Vad mysigt =) ... Gjorde min lördag var helt ok, städade me like hahaha =)

2009-08-02 @ 09:09:17
Postat av: JASAS.se

Här har ju regnat som en idiot här uppe.. konstigt hur det kan skilja ändå.

2009-08-03 @ 16:04:47
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0