Stegmätare

Då var det kväll, lilleman sover, hunden snarkar och Kent står i duschen.. vi har precis jäst i soffan framför Navy CIS .. älskar den serien. För övrigt har dagen varit rätt lugn, var ute på en promenad med vovven och Liam tidigare, satte honom i bärselen och så gav vi oss ut.. lämnade sedan av vovven hemma och så traskade jag och lilleman vidare ( med vagn denna gången ) mot Siba, där jag köpte en stegmätare - så nu kan man hålla koll på hur mycket man rör sig var dag samt hur mycket kalorier man bränner, suveränt! Tittade även in på Mobilia, det slank med lite kläder och 2 böcker.. därefter blev det en promenad i det fina vädret, sedan hem för att börja med middagen som bestod av hemmagjorda pannbiffar, potatis och egen brunsås. Älsklingen kom hem lagom till maten var klar, mätta som jag vet inte vad blev vi.. och sedan dess har det inte blivit mycket gjort, mys med lilleman och när han somnade - blev det som sagt slapp i soffan. Nu blir det förmodligen film, och om inte, så slänger jag mig i sängen med en bok  =)  Godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Eva med Neo

hahaha, jag bjöd på min förvirring! :D

Fast det är ju nu man skrattar, mycket!



haha, OOOJ det slank ner lite kläder.. haha, den kör jag också med! :P

2009-08-26 @ 08:49:45
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Postat av: Milo

Åhh navy cis , den e bra den :).. Vi ladda ner hela serien så vi har sett alla svsnitten redan hihi , ska jag berätta vad som händer mohihih ..



och DU , jag kan ta med min egna sketna kaka som du kan få sukta efter HAHAHAH :)

2009-08-26 @ 09:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0