Sommar igen ;)

Eva : Haha, nej - klart han inte brände sig, då hade jag ju sagt det och deifitivt inte tagit dit honom mer =)

Vad varmt det har varit denna veckan.. jag har knappt varit hemma och ännu mindre haft någon ork att blogga what so over. Igår var vi ute precis hela dagen, jag packade ihop fika och lite filtar m.m, sedan släpade jag med mig vovven och Liam ut. Vi tog en promenad, sen parkerade vi oss på en gräsmatta intill en skogsdunge, jag i solen och lilleman i skuggan.. vovven varierade sig lite. Traskade hem strax före 16-tiden och började med middag och ganska snart därefter kom Kent hem.. sedan blev det mys i soffan med film.

Idag har jag också varit iväg, jag och lilleman tog en långpromenad, bl.a till Jägersro för att hämta ett gåvopaket som han fått från Libero - innehöll lite Up & Go - blöjor, strumpor, boll osv osv. Sedan fick vi shoppat lite också och tillbringade resten utav dagen ute i det fina vädret, kom hem för någon timme sedan.. mötte Kent i dörren som kom hem från jobb samtidigt. Nu ska vi snart käka middag och sedna blir det slapp i soffan för denna familjen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

ja du ser vad bra det blev när du väl satte lite fart på den här dagen ;-) Jag hämtade oxå mitt lilla paket och satte mig på en filt...

2009-08-06 @ 19:28:29
Postat av: JASAS.se

Fick Liam strumpor i sin?! Vad fuskigt, det fick ju inte Mio! :O

2009-08-06 @ 20:42:41
URL: http://jasas.se
Postat av: Eva och Neo

Kanske lät lite dumt när jag skrev "brände han inte sig"



Jag skrev så för att Neo brände sig I skuggan, jag fattar dock inte hur. För jag vääääldigt petig med att han inte skall vistas i solen mer än när vi skall till bilen eller något liknande. Om vi skall vara i solen så har jag han alltid i skuggan men så en dag så lyckades han ändå bränna sig och det var rätt mkt, men han klagade aldrig över det och det var ju iofs tur. Men jag vart jätte ledsen på mig själv!

2009-08-07 @ 09:27:48
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Postat av: Eva och Neo

Jaha, jag får väl fundilera ut hur jag skall ta mig till frissan,blir svårt när jag har neo hela tiden.

2009-08-07 @ 10:48:44
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0