Snaaaaark..

Oh my.. jag är så trött, så trött - vet knappt var jag ska bli av, ögonen svider och kroppen vill inte riktigt hänga med, försöker hälla i mig kaffe för att vakna till liv. Vad jag inte hade gjort för att få sova en stund till, men jag vet att om jag lägger mig nu så blir det tusen gånger värre när klockan ringer om en timma.. uttrycket " mer död än levande " stämmer nog in rätt bra på mig idag. Usch! Jag kan gnälla i all evighet känns det som..

Anledningen till den tidiga uppstigningen är ( såklart ) att lilleman vaknade för en dryg timma sedan och var hungrig, han somnade givetvis om och snarkar gott i sin säng.. vi ska vara på BVC 9.3o idag, så jag ansåg helt enkelt att det var bäst att hålla sig uppe. För att som sagt, undvika att bli väckt ännu en gång, det finns inget värre.. inte just nu iallafall.

Gårdagen var mysig, jag fick minsann upp köksgardinerna och detta följdes av lite dammsugning och tvättning av golv - varför inte när man ändå är igång? Storstädade även i badrummet, dvs skurade och skurade.. sen tog jag med mig barn och hund och ut på promenad i regnet, skönt var det trots att man blev blöt. Men hunden måste rastas, barnet behöver frisk luft och jag - ja,jag behöver helt enkelt motion. 1 ½ timme blev det utomhus iallafall, sen hem och påbörja middagen och strax därefter kom Kent hem, slut efter första dagen tillbaka på jobb efter semestern  =)

Nåja, BVC idag som sagt.. vägning/mätning och vaccination 2, ska bli skoj att se hur mycket han väger och hur lång han är. Sist vi var där, vilket var den 8 Juni så vägde han 5300 och var 63 lång - ska bli spännande. Nu ska jag göra ett ryck här, äta frukost och komma igång lite, känner att jag börjar piggna till så smått..återkommer sen!

Kommentarer
Postat av: Milo

Hoppas det går bra på BVC idag , ska bli kul och se hur mkt han växt :)...



städa is the shiet ;) hahahah!

2009-08-04 @ 07:35:11
Postat av: Eva och Neo

Jo jag hoppas också på det, men tror inte att dem kommer fram :(

2009-08-04 @ 08:20:33
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Postat av: Sofia

jaaa vad spännande!!



är lika trött som du idag för övrigt.. Kaffe is the shiet :-)

2009-08-04 @ 10:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0