Off.

Usch, jag känner mig helt off idag, har inge energi alls och är bara allmänt seg - hoppas att kaffet gör lite nytta, känner mig mer död än levande för tillfället. Tyst är det också, alldelles för tyst.. har ju haft fullt hus här nu i närmare en vecka och igår VAB:ade Kent eftersom jag skulle till sjukgymnasten. Men idag är jag alldelles alena, lilleman sover gott i sin säng, han vaknade strax före 7 och åt lite, sen somnade han om. Jag hade säkert kunna sova vidare jag också, men kände att jag ville ha lite "egentid" här på morgonen.. så jag klev upp och satte på lite kaffe. Man kunde tro jag skulle tycka det var skönt med lite lugn och ro, men icke sa nicke.. tycker det är dödligt tyst och jag blir alldelles rastlös.

Ingen aning har jag om vad som händer idag, känner att man borde hitta på något, men var tog orken vägen? Nåja, klockan är ju bara drygt 8 på morgonen, så förhoppningsvis kommer man igång lite framöver  =)  Har lite smått jag måste pilla med iallafall, fylla i lite papper och kolla upp det där med träningen, vad jag ska börja träna..och var. Vädret ser att bli bra iallafall, så det blir nog utomhusvistelse idag åtminstone - kanske man ska ragga med någon ut?  Time will tell, nu ska jag återgå till min kaffekopp och förmodligen göra lite frukost, dyka ner i soffan med min bok och bara slappa! Fram tills min prins vaknar... då blir det fullt ös igen  ;)

Kommentarer
Postat av: Carola

Skärpning! Ta vara på lugnet.. ;D

Men jag vet hur du menar dock, undra varför man är sån egentligen?

Hoppas ni fick en fin dag idag iaf! :)

2009-08-20 @ 20:00:43
URL: http://carolalola.blogspot.com
Postat av: JASAS.se

Hur är det med det onda?

2009-08-21 @ 12:37:26
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0