Musik och bilder.

Idag har vi lekt en massa, lyssnat på barnmusik, bl.a "Små grodorna" som lilleman gillar - det bästa är när man sjunger med och när biten kommer då man ska göra det där "kvack-ljudet" ( ni vet ) och gungar honom i knäet samtidigt så gapskrattar han verkligen. Skrattar och skrattar och skrattar.. GUD vad det låter underbart! Vi har varit ute en runda med vovven också, nu börjar det bli lite kyligt och gärna för mig.. längtar efter hösten, tycker den är så mysig. Liam hade smakpremiär på smörgås idag, jag bredde en mjuk brödskiva med smör och skar bort kanterna.. sen delade jag den i små,små bitar. Det han fick i sig, verkade han gilla, men det mesta hamnade ju på golvet såklart  :)

 

Kladdig blev han iallafall, så det var bara att byta kläder efteråt.. men det börjar bli en vana nu, är det inte matrester så är det dreggel över hela tröjan  :) Stammis i tvättstugan är man kan jag lova.. nu sitter han på golvet och tjoar för sig själv, vi ska snart ordna lite att äta. Snart kommer pappa hem och då blir det middag..

 


Kommentarer
Postat av: Milo

så han gillade smörgåsen ? , hih skoj nu när ni kan börja pröva på nya olika rätter och mat osv .. Nu börjar det skojiga :)..



Åhh så söta bilderna är när han sitter,som jag sa i lördags han är så stabil =) .. duktig kille ;)

2009-09-01 @ 08:59:30
Postat av: Eva med Neo

Här går de unnan :P

2009-09-02 @ 08:30:08
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0