Here we go again..

                                                                          



En liten bild på lillemans fötter, han har somnat i soffan och det ser så sött ut när fossingarna sticker ut så =) Här sitter jag och hinkar vatten, kom hem för en liten stund sedan - var ute på en långpromenad med vovven, drygt 2 timmar var vi iväg och flaxade. Morgonpigg var Liam idag, han vaknade första gången klockan 4 ( ! ) imorse och sedan dess har han bökat fram och tillbaka med sömnen och sovit sammanlagt en timme kanske? Men nu sover han tungt sedan en tio minuter så vi håller tummarna att han " ser till" och bli utvilad nu. Jag ska strax ta en dusch och sedan slänga mig soffan och njuta av en bok, det blir en lugn söndag här hemma.. precis som det ska vara. Och skönt är väl det..

Igår var Milo här och hälsade på, jätteroligt var det verkligen - vi fikade, spelade kort, snackade skit ( as usual ) osv. Mot kvällen traskade jag, lilleman och Milo mot ICA, vi skulle handla och hon skulle bli hämtad av Mathias. Kent stack iväg med Martin en stund, dem skulle ut och åka lite.. när vi skiljts åt kilade jag och tulle in och handlade, fortsatte sedan hemåt och han fick välling - sen bara slocknade han, pang bom ungefär. Jag gjorde hemlagad pizza och Kent kom hem lagom när den var klar.. så det blev hemmapizza och film  =) Somnade i soffan gjorde jag också.. det gör jag alltid på helgerna - det slår aldrig fel alltså. Men vi hann åtminstone se ett par filmer innan jag tackade för mig, mitt i en film - som vanligt.. Sociala Sune liksom. Men jag sov gott iallafall,hehe..

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan göra "ingenting" fram tills ligisten vaknar.. då är det fullt ös här hemma igen :) tjingeling så länge!


Kommentarer
Postat av: Sofia

ja men hallå lixom. Vad är det som ligger i luften nu som gör att busungarna inte sover, det är samma visa här, vakna tidigt och sen bara slumra en pytteliten stund för att sen vara grinig igen efter nån timme. Försökte få Neo att sova nyss och han låg där och såg trött ut tills han fick för sig att han inte alls var det och började fara runt som en galning och skrika. Nu sitter han framför spegeln och är arg igen. Hrmpf...



Ha en trevlig söndag :-)

2009-08-30 @ 12:01:27
Postat av: JASAS.se

Åh vilken gullig bild, det är jättesött när fötterna sticker ut så.. men det har man aldrig varit med om med Mio för han har ALLTID sparkat av sig täcke / filten osv, så vi har liksom aldrig hunnit att fota :O Han gör det i sömne, blubb.



2009-08-30 @ 22:38:19
URL: http://jasas.se
Postat av: Carola

Söt bild!

När Lina var i Liams ålder vaknade hon kl 4 i veckor.. fattar inte lixom, det är väl då man sover som bäst? Som för mig nu jag vet, är uppe mitt i natten o dricker te o kurerar min hals.. :D



Somnade du efter ett par filmer säger du? Jag ser alltid klart på filmen, medans Martin somnar en halvtimme in i den.. Han är den tråkigsate.. ;D



Nu ska jag försöka sova en sväng, innan Lina FIna får för sig att det är morgon, kan vara allt mellan 6 o 8.. men det är ok, bättre än 4.. ;D Kramar

2009-08-31 @ 02:47:47
URL: http://carolalola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0