Festivalande..

Hej hopp!

Nu är vi hemma allesammans, Kent har slutat jobba - jag och lilleman kom hem för drygt 1 ½ timme sedan, vi har varit nere på festivalen hela dagen med Petra. Vi strosade runt lite överallt, käkade lunch på Jensen´s.. jättetrevligt var det  =) Tack för idag vännen! Nu går tvättmaskinerna för fullt nere i tvättstugan, vi är dem lyckliga själarna som har tvättid ikväll - tjohoo till oss. Väl behövligt får jag väl dock tillägga...

NU är det dock helg, vilket innebär att älskling är ledig med oss i två dagar, det gillar vi skarpt.. får se vad vi hittar på, blir iallafall ett besök hos dem nyblivna tvåbarns-föräldrarna  =) Måste ju få träffa lilla Theodor..  men nu, ska jag läsa lite missade bloggar och sedan blir det slapp i soffan för denna damen.. är helt slut efter en dags promenerande.

Hanna : Det onda är mycket bättre, gör mina övningar dagligen och tar tabletterna mer och mer sällan  =)

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Visst är det väl härligt att ha lediga dagar tillsammans? Inte alla som älskar det men vi gör det lika mycket som du och Kent! :D



Fan vad bra.. tänk vad "lite" övningar, kan göra! Super!

2009-08-22 @ 00:55:17
URL: http://jasas.se
Postat av: Petra

Tack själv gumman :-)

2009-08-22 @ 08:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0